söndag 14 november 2010

FARS DAG I SVERIGE


"Om din Pappa är hjälte, oavsett om han är en ängel i himlen eller fortfarande med dig och tittar till dig. Kopiera och klistra in i din status och lat alla veta att du är stolt över din Pappa. Jag är stolt över min!♥"

Det här är vad vissa "vänner" pa facebook skrivit i deras status idag med äran av att det är Fars Dag i Sverige idag. Nagot som jag totalt zappat eftersom Fars Dag i Frankrike ligger pa försommaren.

Jag har bade en pappa i himlen, som jag tänker pa och minns, och en som fortfarande tittar till mig som jag vill säga (ett sent) grattis till.

Fina pappa, tänker pa dig.


Inte bara en underbar pappa....

...men även världens bästa morfar!


2 kommentarer:

Sis sa...

Vad fint du har skrivit, sitter man här och gråter en skvätt!! Vill gärna ha bilden från landet, fin bild!!

Puss och kram lillsyrran

Martina sa...

Skickar den till dig.
Stor kram