onsdag 3 november 2010

JOBBIGT PA GYMET


Eftersom S var hemma och kunde skjutsa barnen till tennisträningen i morse sa tog jag och släpade iväg mig till gymet. Eller nej, rättare sagt sa var det lätt att ga dit, men däremot sa släpade jag mig därifran... Det märktes att det nästan var 2 veckor sen jag var där sist!

Resten av dagen kände jag mig extremt trött och kaffet var min bästa vän!

Under eftermiddagen for vi runt och uträttade en massa ärenden och sen var det sista rycket med läxläsningen innan skolstarten i morgon.

Och sa det vanliga tjatet om att barnen ska städa deras rum. Suck, suck och ater suck. Och sa vände vi upp och ner pa halva huset för att hitta en av Emmas skolböcker som var försvunnen. Suck igen.

Och som sagt, i morgon börjar skolan igen, sa nu blir det vardag igen.

Inga kommentarer: