onsdag 10 november 2010

TUR ATT DAGEN SNART ÄR SLUT


I morse när vi steg upp var det soligt och fint ute.
Precis innan vi aker i väg till tennisträningen börjar det regna.
Trots att tjejerna var jättemotiverade blev det en mycket förkortad träning.

När min förra bil var tva veckor gammal och jag skulle ta mig ur en fickparkering i uppförsbacke rakade jag lägga i backen i stället för att köra framat... Resultatet blev en stor spricka i bakre kofangaren.

Idag var det exakt tva veckor sen jag fick min nya bil.
Da jag skulle vända pa ett ställe där trädrötter "bucklat upp" asfalten rakade jag rispa upp främre underdel pa bilen...
Vad trött jag blir pa mig själv. S blev inte ens arg den här gangen.
Han sa bara (uppgivet??!): -"Ja, förr eller senare hade det ju ända blivit en buckla pa den."

Igar när jag var hos tandläkaren och fick en tillfällig tandprotes sa fick jag radet att inte äta sega och kladdiga saker pa den sidan för att inte riskera att den trillar ut.
Efter middagen, da jag at en liten bit sockerkaka (inte kladdigt och segt), trillar tandprotesen ut.
Nu har jag tryck tillbaka den igen, vi far väl se hur länge det haller.

Tur att den här dagen snart är slut...

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Igår var det Martina hela dagen och jag tänkte så på dig.... men det hjälpte tydligen inte.
Jag hoppas du får en bättre torsdag.
Puss// Mam

Martina sa...

Den blev absolut bättre! Puss och kram