torsdag 18 november 2010

REGN OCH SJUKSTUGA


Regnet är tillbaka.

Nu har det i och för sig slutat men det är kallt och gratt ute.

Jag häller i mig kopp efter kopp med kaffe och te för att halla mig varm.

Gjorde just i ordning ännu en kopp med te. Den här gangen fick det bli "Kusmi Tea Detox". Gott. Förutom att jag lyckades välta tesilen sa nu far jag även tebladen som bonus .

Min tand... lever sitt egna lilla liv verkar det som.

I morse när jag vaknade hade jag inte alls ont längre. Jag kände ingenting till och med när jag at. Avbokade tiden hos tandläkaren, det fanns ju ingen mening med att ga dit om allt kändes bra. Men vid lunch gjorde den sig till känna igen. Och nu, peppar peppar... känns det bra igen. Första, nagon?!

Om jag lever pa te och kaffe idag sa gar S pa paracetamol och aspirin. Trots feber var han tvungen att aka till jobbet.

Men annars är allt bara bra.

2 kommentarer:

Liz sa...

Usch vad jobbigt med tanden. Det ar ju ocksa ett dyrt (antar att det ar aven i Frankrike)besvar och trist att det haller pa fram och tillbaka. Jag hoppas att den snart ar bra, med eller utan tandlakarbesok. Hoppas att S snart kryar pa sig, jag vet hur det ar nar mannen maste jobba trots sjukdom...humoret pa topp (not)!Hoppas du och tjejerna slipper bli sjuka! Snart kan du borja rakna ner dagarna till Sverige - jag ar inte lite avundsjuk!! :) KRAM!!

Martina sa...

Ja, tandläkaren är verkligen ett dyrt "nöje", usch. Nu känns det i alla fall bättre, jag haller tummarna! Nu är det bara en manad kvar tills vi aker till Sverige!! Hör av mig snart!

Massor med kramar.