tisdag 30 november 2010

PALMER OCH JULGRANAR


Det funkade!

Att fylla pa energiförradet med M&M's alltsa. Efter att ha glufsat i min nagra nävar sa kände jag mig mycket bättre igen!

Idag har det varit en hektisk dag hittentills; träning, ärenden i västra Nice, Cagnes-sur-Mer, St-Laurent-du-Var och i inne i stan.

Inte förrens efter 14 var jag hemma igen sa det blev en sen lunch för mig idag.

Nu är det dags att sätta fart och jobba lite innan det är dags för att hämta barnen i skolan.

 Mitt inne i Nice var det en salig blandning av palmer och julgranar.

3 kommentarer:

Sis sa...

M&Ms är underskattat!!! Själv har jag levt på chocklad diet sista tiden... och tror du inte att jag gått ner i vikt, trevligt!!
Kram!

Martina sa...

Undrar vad VV säger om det?!

Sis sa...

haha vv slutade jag med för länge sen... men de skulle nog inte gilla min diet! :)