onsdag 17 november 2010

SOL OCH SJUKSTUGA


Efter flera molniga och regniga dagar uppskattade vi extra mycket att vakna upp till en klarbla himmel och sol i morse.

Pa förmiddagen var det tennisträning för tjejerna och pa eftermiddagen var vi hemma och gjorde läxor, städade och smapysslade lite.

Igar gjorde jag ater igen ett tandläkarbesök, som jag trodde skulle vara det sista, och fick min nya krona. Det gick ganska fort, gjorde inte alls ont och allt kändes jättebra efterat. Dock var jag 855 euros fattigare när jag gick därifran men jag var glad att det äntligen var över.

Men lyckan var kortvarig för redan i natt började jag känna av tanden och hela dagen idag har den känts öm och det gör ont när jag äter. Sa imorgon blir det att aka tillbaka till tandläkaren igen. Suck.

Och inte nog med det, ikväll fick jag hem en sjuk make. Starka influensa symptom. Febrig och allmänt trött. Nu ligger han i soffan och huttrar och svettas om vart annat.

Vitaminkur till hela familjen blir det pa menyn i morgon.


Inga kommentarer: