söndag 7 november 2010

SUGEN

Just nu är jag sa himla sugen pa en massa svenska onyttigheter som smagodis, Marabou choklad, dillchips...

Och inte blir det bättre av att det snart är jul och suget efter pepparkakor, lussebullar, glögg med mera bara blir större och större.

Antagligen blir jag extra sugen bara för att jag vet att jag inte kan fa tag pa allt det där här!

Och som i vanlig ordning lär det bli en rikitg matfrossa när jag kommer till Sverige och överdos i allt som innehaller fett och socker!

2 kommentarer:

Camilla Toniolo sa...

Men ni maste väl ha en hyfsat stor Ikea i närheten? Med glögg, pepparkakor och dillchips ialla fall? Smagodis längtar jag ocksa efter... :-(

Martina sa...

Tyvärr ligger närmsta Ikea i Toulon, ca 2 1/2 timmes bilväg fran Nice. Känns lite väl langt bara för att stilla sockersuget...
Far bli ordentlig frossa i jul i stället!