onsdag 25 maj 2011

BEHÖVER FLER TIMMAR

S var hemma idag sa han skjutsade barnen till tennisträningen. Under tiden var jag hemma och städade.

Sen blev det lunch och läxor innan jag akte iväg med Emma till talpedagogen och sa svängde jag förbi Biancas kompis som varit borta i nagra dagar och som jag lämnade läxor till.

Efter att ha skjutsat hem Emma igen sa akte jag och handlade mat medan resten av familjen svalkade sig i poolen. Skönt för dem för här är det fortfarande VARMT! Nu är klockan 21 och vi har fortfarande 29°C!!!

När jag kommit hem igen och fyllt bade kyl, frys och alla skap sa var det lagom dags att laga middagen.

Nu ska barnen snart i säng och jag har massor med saker kvar att göra men funderar pa att strunta i allting och sätta mig i soffan och se pa en film istället.

Skulle behöva nagra fler timmar pa dygnet.

Inga kommentarer: