måndag 23 maj 2011

HANDYMAN

Gabrielle hade John, Susan fick sin Mike och nu har Bree hittat Keith.

Handymen är det vi pratar om. Förstas.

Det är väl som en desperate housewifes rättighet liksom?! Eller kanske till och med plikt?!


Idag hade jag tänkt utnyttja min rättighet, eller uppfylla min plikt beroende pa hur man ser det, eftersom jag hade en elektriker som skulle komma hit pa förmiddagen.

Jag hade till och med tänkt ta en bild pa honom för att lägga upp här pa bloggen och allting, men eh... hur ska jag säga, han var liksom inte lika fotogenisk som Mike, Keith och John.

Däremot sa satte jag honom pa ordentligt med jobb. Han fick skruva, borra och fixa bade här och där. I 29 graders värme. I fyra timmar.

Svetten rann. Men tröjan fick han behalla pa.

Kanske är jag inte en tillräckligt desperate housewife?

2 kommentarer:

Sis sa...

haha inga hunkpoäng där inte! Nu blev jag lite sugen att titta på desperate, har inte sett sen jag var nere hos er!
Vi har också varmt, kanske inte som ni men jag tog en promenad ikväll, det var ljust ute och relativt varmt!
Puss och gonatt

Martina sa...

Nej langt där ifran, men han verkade ju kompetent sa man far väl vara glad för det!
Kramar