tisdag 24 maj 2011

BESÖK I COLLEGE

Idag gör Biancas klass ett heldagsbesök i collège (högstadiet), där dom ska börja i höst!

Kul, intressant och spännande! Tyckte jag i alla fall, som var mycket mer pirrig än vad Bianca själv verkade vara när jag lämnade av henne där imorse.

Jag tittade massor med ganger för att se om hennes fröken redan fanns pa plats och ville inte aka därifran förrens jag vinkat och sett att hon var pa väg at rätt hall. Emma tyckte jag var jättefanig.

Efter att ha lämnat Bianca i collège var det dags att aka vidare och lämna Emma i skolan och sen akte jag ner till gymet. 1 timme tog det! 1 timme satt jag alltsa i bilen i morse. Suck! Och sa kommer det alltsa att bli varje dag fran och med i september.

1 kommentar:

Liz sa...

Stora tjejen! Later som det ar en tuff skola fran ditt foregaende inlagg om motet. En timmas skjutsande pa morgonen och lika pa kvallen later ganska jobbigt..hoppas att du snart kan fixa carpools med andra mammor sa ni kan dela upp korandet! Kram