fredag 13 maj 2011

BLOGGER ÄR TILLBAKA

Idag har blogger varit nedstängt pa grund av uppdateringar och whatever. De skrev att de senaste inläggen skulle försvinna tillfälligt men att allt sedan skulle vara tillbaka som vanligt igen.

Hade vi fatt nagon information om detta innan?

Tror inte det.

Tillbaka som vanligt igen?

Nja, inläggen kom visserligen tillbaka men det hade smugit sig in nagra konstiga tecken bland inläggsetiketterna och när jag tog bort dom försvann även kommentarerna och tid och datum för inläggen försvann ocksa.

Nu har jag tagit bort de konstiga tecknena och "aterpostat" inläggen men kommentarerna är helt borta.

Man undrar ju vilka uppdateringar dom har gjort?!!!!

1 kommentar:

Liz sa...

Haha, jag gjorde precis som du, ville "ta bort" de konstiga tecknen, men da precis som du forsvann allt, och fick aterposta mitt inlagg ocksa, jag holl andan for jag trodde att jag nu sjalv hade raderat hela inlagget....men dom som jag sparat men inte postat ar borta....suck!