torsdag 26 maj 2011

DET VAR LÄNGE SEN SIST

Det var länge sen sist jag hade migrän, den tanken slog mig igar när jag satt i bilen pa väg till Carrefour. Men jag hann inte mer än att tänka tanken sa kom det tillbaka.

Idag har jag legat pa soffan pa eftermiddagen med ont i huvudet och illamaende, antagligen fran tabletterna jag tagit, och matt pyton. Känns ungefär som en riktigt jobbig baksmälla.

Till slut var jag tvungen att ta mig i kragen och ga upp för att aka iväg och lämna in inskrivingspapprena i Biancas nya skola.

När jag hämtat upp barnen i skolan akte vi hem och gick ner och tog ett svalkande dopp i poolen. Det var saaa skönt!

Ikväll har jag legat pa soffan och tittat pa Desperate Housewives och ätit glass och nu känns det mycket bättre igen.

1 kommentar:

Anonymous sa...

Inte roligt att läsa att mitt hjärta haft ont i huvudet idag.
Såg just vädret att ni haft jättevarmt så jag förstår att ett dopp gjorde susen.
Vi har också ätit glass i kväll med jordgubbar.Sköt om dig. Kram från mamma