måndag 16 maj 2011

MANDAG...


I morse var det segt att ga upp...hade gärna sovit en timme till eller tva. Men det var bara att stiga upp och starta dagen.

Jag erkänner att tanken att "skolka" fran träningen slog mig, men jag var duktig och släpade mig dit trots allt. Och efterat kändes det skönt och jag var mycket piggare.

Resten av dagen har jag varit hemma och fixat med bade det ena och det andra, ringt nagra samtal som har hängt över mig alldeles för länge och lite andra smasaker.

Barnen har bara haft en halvdag med skoldag, resten av dagen har dom varit och tittat pa "Open de Nice Côte d'Azur", tennisturneringen som gar i Nice just nu.

Och sen dom kommit hem fran skolan har jag brakat med dom om att städa deras rum. Puh! Men nu är det i alla fall gjort och man kan ater igen urskilja golvytor och möblerna!

Nu är det dags att fundera pa vad vi ska ha till middag.

Inga kommentarer: