fredag 15 februari 2013

GRATTIS BÄSTA SYSTER


Idag önskar jag världens bästa och finaste syster ett stort grattis pa födelsedagen.

Vanligtvis kan vi aldrig, som med de flesta av familjens födelsedagar, inte fira tillsammans. Men det gar inte ett ar eller en födelsedag utan att vi ringer och grattar varandra pa telefon.

Men trots att vi inte kan ses sa betyder det naturligtvis inte att jag inte tänker pa dig kära syster.

Jag hoppas att du far en jättemysig dag och att du blir ordentligt firad av dina älsklingar.

Kanske kan du och jag hinna med ett systerligt födelsedagsfirande lite senare i var?

 Stort Grattis finaste syster!

3 kommentarer:

Sis sa...

Å tack söta syster! Älskar dig! Ja den här födelsedagen kan man snabbt glömma.... Känner att ni tänker på mig och jag önskar er en bra flygresa, hoppas den inte blir alltför jobbig! Puss och kram

Martina sa...

Sis-
Vi får fira ordentligt lite senare i vår!
Kramar

Liz sa...

Stort grattis Camilla!! Synd att du inte kunde sitta på samma flyg med din familj som de andra idag!! Hoppas du fått en fin födelsedag ändå. Stor kram från Liz