torsdag 14 februari 2013

VI BLIR FEM



Nu byter jag snart ut vinterstövlarna mot bikinin.

Väskorna är packade och snart drar vi mot varmare breddgrader.

Men istället för fyra sa blir vi blir fem stycken som snart drar iväg pa semester.

Nej, det är inte nagon babymoon vi ska aka pa, haha!

Men den här gangen tar vi med mamma pa resan och jag lovar att hon kommer att fa en riktigt häftig upplevelse! Visst det är en lang och ganska sa tröttsam resa till att börja med jag kan garantera att det är värt mödan. Efter manga timmar i luften och flera byten sa kommer man fram till paradiset. Eller ja, det som mest liknar paradiset pa denna jord i alla fall.

Jag kan säga detta med största säkerhet, da jag, S och barnen har gjort denna resa ett flertal ganger redan och vi vi älskar det lika mycket varje gang.

2 kommentarer:

Lotta i USA sa...

Så härligt och jag blir jättenyfiken!!!

Låter underbart och så härligt att din mamma följer med.

STOR kram!
Lott

Liz sa...

Ahh vad jag blev glad att det funkade att fa till en skypning innan ni reser! Ha det nu fantastiskt bra och njut! Jag ar sa avundsjuk - men unnar dig/er denna resa fran hjartat. Det kan ni verkligen behova allihopa for att vila upp er och kan man inte njuta stressfritt i paradiset sa var kan man da det. Men som jag ju vet finns det ju inte sa mycket annat att gora an att just njuta dar, precis som det ska vara! Da du inte skrev ut vart ni ska, avslojar jag det inte heller men ha det sa underbart!

Stora kramar och jag langtar redan till att ni kommer hem om tva veckor sa att jag kan fa njuta av underbara bilder fran bade over och under vattenytan denna gang! :)