onsdag 18 juni 2014

HELG I STOCKHOLM - DEL 2 RESSOURCING

Det är alltid härligt att komma hem till Sverige.
Men den här gången var det VERKLIGEN. SKÖNT. att komma hem till Sverige.

Nära och kära, långt borta...
En oas, ett andningshål. Koppla bort, tanka kärlek och energi. Och styrka.

Hem... det var länge sen hem kändes så hemma som nu.

 Inget bättre än att gosa med familjens söta tjejer för att bli glad.

Och så detta stället... 

Piece of mind galore. Här har jag njutit, andats, ältat och tankat energi många gånger.
















 


Många glada och förväntansfulla steg på det fullproppade planet ner till Nice i söndags kväll.

Själv hade jag kunnat ge mycket för att slippa stiga ombord...

8 kommentarer:

Anne-Marie sa...

Alltid bra med andingshål och möjligheter att tanka energi. Det ser ut som trakter jag minns - du har väl familj i Edsviksområdet?
Hoppas allt går bra framöver med ditt "hoppande". :)
Kramar!

Boel sa...

Platser att tanka kraft, kärlek, frid behöver vi alla. Och särskilt du just nu. Önskar dig många goda stunder i det som är jobbigt. Läste en saga för min barn när de var små som handlade om en liten flicka som skulle gå en jättelång sträcka. Vägen var kantad av lyktstolpar och hon bestämde sig för att ta "en stolpe i taget". Till sist var sträckan tillryggalagd. Tänker på den ibland.
Kramar från Boel

L sa...

Martina,
jag har precis hittat till din blogg och förstår att det är stora förändringar på gång.
Det känns verkligen när man läser och jag blir alldeles emotionell.

Önskar dig all styrka i denna process!!

Martina sa...

Anne-Marie-
Ett av mina absoluta favoritplatser pa jorden.
Tack för din omtanke.
Kramar

Boel-
Sa fin saga. Ska tänka pa den.
Sa svart bara när man inte har nagon aning om hur lang vägen är...
Kramar

Lisa-
Välkommen hit! Jo... sa är det. Inte direkt min mest positiva period i livet.
Men du gjorde mig glad av din kommentar.
Kramar

Brigitte Wadstein sa...

Tack för att Du delar med Dig av Din resa i Sverige , har inte varit där på SÅ länge ! Tänk på att " bakom molnen skiner solen" strålarna når säkert dig snart !Bises
Brigitte

Katta sa...

Vilka vackra bilder och miljöer. Förstår att där kan man tanka ner energi. Kram

Martina sa...

Brigitte-
Jo det är väl sa. Men just nu känns det bara sa väldigt langt borta.
Kram

Katta-
Tack fina. Ja det är ett underbart ställe. Längtar tillbaka...
Kramar

Anna sa...

Vilka otroligt vackra bilder, du är en mycket duktig fotograf!
Kram Anna