torsdag 5 juni 2014

RAYS OF LIGHT


Det gäller att se och ta åt sig alla solglimtar när de tittar fram.

Startade dagen med ett kort men intensivt pass på gymet. Manu, min träningscoach har nu (självmant)även tagit på sig rollen som någon slags allt-i-allo coach för mig...

Väl hemma igen fick jag ett väldigt oväntat och mycket (positivt) överraskande telefonsamtal som fick mig på gott humör resten av dagen.

På eftermiddagen hade jag en väldigt trevlig lunchdate nere på stan.

På kvällen så fick jag lyssna på Emmas körs/orkesters minikonsert i skolan. Rörande. Men lyckades hålla tårarna borta. Under alla låtar. Bara det.

En dag med många solglimtar.

Och jag tog åt mig så mycket jag bara kunde.

Molnen förträngde jag så mycket jag kunde.

En bra dag.

Trots allt.

2 kommentarer:

Gabriella Kruger sa...

Härligt! Tur att det finns lite solglimtar som man kan spara på ibland! Sköt om dig!

Martina sa...

Familjen Kruger-
Tack snälla! Ja det gäller att ta till all positiv energi man kan fa.
Kramar