tisdag 3 juni 2014

STÖRRE GLÄDJE




Små barn små bekymmer. Stora barn stora bekymmer. 

Jo... det ligger väl kanske något i det.

Men även större glädje och större utbyte. 

Min soon-to-be fjortis är visserligen mitt inne i den djupaste tonårsperioden, men samtidigt så är hon en fantastiskt godhjärtad och omtänksam person. Trots att hennes värld rasade samtidigt med min och att hon dessutom har miljoner frågor som inte är varken lätta att förklara eller att förstå för en barn så orkar hon ändå att samtidigt bry sig om mig och skämma bort mig med söta presenter och gester.

Hon har överraskat mig med både ett fint armband (vi har båda ett varsitt likadant), ett vackert halsband och igår så bakade hon till och med mina favoritcookies!

Jag har den bästa snart 14-åriga tjej man kan tänka sig som dessutom så är hon en lika fin storasyster som dotter.

Bianca, jag älskar dig ♥!

8 kommentarer:

Channal sa...

Blir rörd! Jättefin storasyster!

KRAM!! Anna

Marina sa...

Barn och ungdomar set och förstår så mycket mer än vi tror många gånger, för att inte tala om vad de faktiskt kan åstadkomma.

Pia sa...

Jag far tarar nar jag laser det, sa fin hon ar!!
Kram!!!

Desiree sa...

Så omtänksamt och fint. Du har en jättefin dotter.

Annika sa...

Fin tjej du har!!
Kramar!!

Annika sa...

Fin tjej du har!!
Kramar!!

Martina sa...

Channal-
Ja hon är en underbar bade dotter och syster!
Kramar

Marina-
Visst är det sa!
Kram

Pia-
Jag blir ocksa alldeles rörd när jag tänker pa vilken fin dotter jag har.
Kramar

Martina sa...

Desiree-
Ja det har jag verkligen!
Kramar

Annika-
Jag har verkligen tur!
Kramar