fredag 13 juni 2014

HELG PÅ TU MAN HAND


En spontanweekendgetaway på tu man hand. Visst låter det mysigt?

Och mysigt kommer det att bli,  även om det varken är en spontant eller romantiskt.

Jag och Bianca ska iväg på en liten trip som bokades för flera månader sen. Från början var det enbart tänkt som ett litet äventyr, a dream come true, för Bianca. 

Då, hade jag ingen aning om hur lägligt och hur betydelsefull den även skulle komma att bli för mig.
Nästan mer än för henne. För drömmar förändras...

Trevlig helg!

5 kommentarer:

Desiree sa...

Låter väldigt mysigt och trevligt med en helg på tu man hand. Jag hopppas ni får en superfin helg på alla sätt.
Kram!

Liz sa...

Hoppas ni far det jattebra! Mysigt pa alla satt och vis.
Stora varma kramar!

Channal sa...

Hoppas ni inte blåser bort idag utan får ett par underbara dagar! Har hon varit på 1D?!!

Trevlig helg kära du! KRAM Anna

Boel sa...

Martina- det finns nästan inget bättre än att - om man har lyckan att ha fått döttrar- tillbringa en helg tillsammans. Njut och hämta styrka! Den finns bl a där! Kram Boel

Martina sa...

Desiree-
Vi hade en supermysig helg!
Kramar

Liz-
Det var verkligen jättemysigt pa alla sätt och vis!
Kramar

Channal-
Ja vädret var kallt och regnigt när vi landade men ärligt talat sa var vädret det sista vi brydde oss om.
Kunde ha varit vilket väder som helst, vi hade det i alla fall jättebra!
Kramar

Boel-
Det var exakt det som jag gjorde, njöt och hämtade styrka!
Kramar