måndag 2 juni 2014

TACK


Helt säkert är att jag inte kommer att bli "årets vän" inom den närmsta framtiden. Just nu är jag inte den mest sociala personen direkt. Jag är egoistiskt och ältar mest mitt egna kaos. Är dålig på att höra av mig och alla ni som har bloggar har märkt hur totalt usel jag har varit på att både läsa och kommentera hos er den senaste tiden.

Men trots att ni inte hör av mig mycket just nu så ska ni veta att jag läser och tacksamt tar emot alla era fina och stöttande ord. Vart enda en. De värmer mer än ni anar och ger mig en massa styrka. Tack.

Och trots att jag själv inte har en chans för att uppfylla kriterierna till "årets vän" så har jag däremot en lista med personer som alla är självklara vinnare till den titeln. Hundra gånger om. Utan tvivel. Best friends är en underdrift. Tack finaste för att ni finns. Utan er... kan inte ens tänka den tanken.

11 kommentarer:

Channal sa...

KRAMAR OM Dig massor!!

Anna

eastcoastmom sa...

Du har nog med ditt liv just nu. Så självklart! Fortsätt vara stark!

Katta sa...

Styrkekramar till dig.

Anne-Marie sa...

Du behöver inte ha dåligt samvete. Och bloggvännerna finns kvar. :)
Såg att du pysslar om dig med god mat. Låter bra!
Kramar!!

Annika sa...

STYRKA och KRAMAR!!
Det skickar jag härifrån de spegelblanka sjöarna :-)
OCH känn inget tvång på ngt plan! This TOO shall pass.

Liz sa...

Finaste vannen!
Om lite drygt 5 veckor ses vi vannen, can't wait! Som jag langtar!

Och du ar min best friend no matter what..<3 Love you!

Martina sa...

Channal-
Kramar tillbaka.

Eastcoast-
Tack snälla för dina stöttande ord.

Katta-
Tack.

Martina sa...

Anne-Marie-
Tack för omtanken.

Annika-
Tack! Skulle behöva en powerwalk längs dom där sjöarna...
Kramar

Liz-
Jag längtar ocksa. Det vet du. Lika mycket som du vet hur viktig du är för mig.
Kramar

Sis sa...

<3 Kärlek till dig <3 Vi finns här för dig! C

Sis sa...

<3 Kärlek till dig <3 Vi finns här för dig! C

Martina sa...

Sis-
Tack fina. Det är tur för mig att ni finns!
Kramar