söndag 23 januari 2011

ÄNTLIGEN ÄR HELGEN SLUT?!!



Ridning, skidakning, kompisar som sover över, barn som ska skjutsas till kompisar...

Den här helgen har varit allt annat än lugn och det känns ungefär som att jag skulle behöva ta time-out efter helgen!

Igar kväll kom vi inte i säng förrens efter 12-slaget och i morse fick vi sovmorgon sa länge som till 7.30 (jo det är sovmorgon med tanke pa att klockan igar morse ringde 5.50).

Förmiddagen gick at att tvätta, plocka undan, kanalisera barn med alldeles för mycket energi och göra lunch.

Pa eftermiddagen skjutsade jag Emma fram och tillbaka till en kompis och däremellan hjälpte jag Bianca med läxorna och bädda om barnens sängar och röja lite i deras rum.

Middagen ikväll fick bli rester. Sleva upp och trycka pa knappen pa micron var precis vad jag orkade med.

Nu är barnen i säng och jag ska bara fundera lite pa vad som maste inhandlas i morgon men sen blir det nog min tur att lägga huvudet pa kudden.

Inga kommentarer: