måndag 3 januari 2011

SLUT PA LOVET


Sa var det nu (redan) slut pa vart jättemysiga jullov.

Jag skriver vart jullov för när barnen har lov sa har ju även jag lite lov. Lov fran vardagsstressen och allt vad det innebär, ingen träning, sovmorgnar och annat skönt.

Jag hade gärna haft en vecka till, minst!

Men idag var det dags för barnen att ga tillbaka till skolan igen och för mig att stressa runt som en skallad ratta(?!).

Eftersom jag inte kände mig helt hundra igar eftermiddag sa "skolkade" jag fran träningen och akte istället ner till stan för att hämta mitt nya körkort pa konsulatet. Efter det akte jag vidare till Toys R Us för att byta en av Emmas julklappar och efter det blev det ett stopp pa Carrefour där jag fyllde halva vagnen med batterier av alla dess slag till alla nya julklappar. Och med min vanliga tur sa dog min självscan apparat efter ett tag, det var bara att börja om fran början...suck.

Väl hemma igen och alla kassarna uppackade sa satte jag mig och ringde diverse telefonsamtal.

Sen iväg och hämta barnen, läxor, middag, förbereda kläder och väskor för morgondagen....

Japp, vardagen är tillbaka.

Har verkligen varit dalig pa att lägga upp bilder den senaste tiden men jag ska försöka hinna med det i morgon.

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Vill önska god fortsättning på det nya året!!
Hoppas det blir ett fint år för er!

Martina sa...

Tack detsamma!