onsdag 12 januari 2011

LITEN SÖTING


I den här lilla sötingen rullade jag och barnen omkring i idag!


Varför?

Jo, min bil var pa service hos Peugeot. Igen.

För att kolla en felmeddelande som poppade upp häromdagen.

Dalig kvalitet? Falskt alarm? Fransk kvalitet? (Vada?! Vara Peugeot salt-och pepparkvarnar är jättebra!)

Ingen aning. Men den här gangen gnällde jag lite extra sa att jag atminstone fick dom att lana ut en bil, automat, undertiden.

Därför sa akte jag och barnen omkring i den här sötingen idag.


2 kommentarer:

Liz sa...

Haha, vad roligt bade du och jag skrev om bilar idag/igar!! :D Hoppas att det inte ar nagot allvarligt fel - jag hatar nar det poppar upp lampor som inte ska lysa...Tror direkt att bilen ska stanna eller inte ga att kora. Bra att du stod pa dig och fick lana en bil! Kram

Martina sa...

Ja, jag sag just det!
Jag har fortfarande lanebilen, far väl se om jag far hämta min bil ikväll eller om det blir i morgon.
Kramar