tisdag 18 januari 2011

BEAUTIFUL BLOGGER AWARD

Jag har fatt en "Beautiful Blogger Award" fran Liz! Tusen tack!
Waouh, vad roligt att fa sin första award!
Nu är det visst lite saker som jag ska svara på, så här kommer det:

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"...amounted to nothing and thought, I am all alone. and will..." fran "This Charming Man" av Marian Keyes. En bok som jag började pa för ett tag sen...men har bara kommit till sidan 24. Maste nog börja fortsätta med den boken!


Vad var det senaste du såg på tv?
"I am Legend" med Will Smith. Inte alls min typ av film.

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
TV:n fran vardagsrummet där maken tittar pa fotboll och DVD:n fran sovrummet där barnen tittar pa "Bibi Blocksberg".


När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
I eftermiddags. Hämtade barnen fran skolan.


Vad har du på dig?
Svart mysdress i plysch.


Vilken var den senaste filmen du såg?
Pa bio - "Life as we know it" med Josh Duhamel och Katherine Heigl.

Pa dvd - Tja, kommer inte riktigt ihag. Var det kanske "Because I said so" som jag sag tillsammans med syrran i julas?!


Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nja-eftersom jag är uppvuxen i Sverige och flyttat till Frankrike där jag snart bott i 15 ar sa bor jag ju redan "utomlands". Sa fragan ar val mer om jag kan tanka mig att flytta tillbaka...hmm svart. Just nu är det ingenting som jag planerar men man vet ju aldrig hur framtiden ser ut.


Är nu meningen att jag ska skicka vidare awarden till sju bloggar/bloggerskor. Sju later väldigt manga, läser jag sa manga?!
Det far bli dom här:

Camilla i Schweiz
Saltistjejen i New York
Sara pa Korsika

1 kommentar:

Saltistjejen sa...

TACK!!! vad söt du är!!!!
Jag blir jätteglad och lite rörd!
Roligt. Ska ta mig an frågorna senare.
KRAM!