onsdag 26 januari 2011

STRESSIGT IDAG NYTTIG I MORGON

Det sista jag gjorde igar kväll innan jag somnade var att snabbt skriva ner en massa saker "att göra och komma ihag".

Sa det första jag gjorde i morse var att ta i tu med min lista.

Sen skjutsade jag barnen till tennisträningen.

Efter en snabb lunch hemma akte vi med Emma till talpedagogen och sen fortsatte vi in till stan där Bianca hade tid hos ögonläkaren.

Väl hemma igen sa tog vi oss an läxorna, bad, tvätt....

Pa det kulinariska planet var det inte mycket att hurra för; färsk pasta med pesto till lunch och färdiglagade kycklingklubbor och sallad till middag. Just nu har jag varken inspiration eller ork för ordentlig matlagning. Är mest sugen pa sötsaker och snabba kalorier om jag ska vara riktigt ärlig.

Men imorgon...da ska jag bli bade pigg och nyttig!

Kanske borde jag skriva ner det pa min lista ikväll?!

Inga kommentarer: