fredag 14 januari 2011

SMAKEN ÄR SOM BAKEN!


Min nygifta syrra var ju pa underbar rundrese-honeymoon i höstas. Och ett av ställena som dom besökte var bland annat Maui pa Hawaii. Visst later det fantastiskt underbart?!

Men konstigt nog sa var det just pa Maui som dom var med om deras mest trakiga och "onödiga" upplevelse; när de akte vägen till Hana. Jag skattar än idag när jag tänker pa hur hon berättar om den hemska resan (smal slingrig väg som aldrig tog slut) till Hana!

Sa det här inlägget är helt tillägnat dig och din make syrran.

Smaken är som baken! Ha, ha, ha!!

Läste den här artikeln i "GO" en gratistidning som jag hittade pa Arlanda.

3 kommentarer:

SIS sa...

Haha underbart! Ja den vägen hade jag lätt kunnat slippa, det kändes som om någon stal 6h av mitt liv. Absolut kul att ha sett lite av vägen men man behöver verkligen inte åka hela vägen. Kul inlägg, haha "vägen till Hana"... förstår varför du var på hemlighetsfull om inlägget! Är så glad att jag äntligen bokat, ska bli såå mysigt att komma ner. Kramm kram

Liz sa...

Hej vannen! Har gett dig en award, finns att hamta pa min blogg! Kram

Martina sa...

Sis-Längtar sa efter dig!
Liz-En award! Det later spännande! Maste direkt ga in och titta vad det är!