torsdag 20 januari 2011

ONDA FÖTTER EFTER EN DAG PA STAN


Jag har just kommit hem fran stan och är helt slut, speciellt i fötterna!

I förmiddags hade jag tid hos min ögonläkare (arlig kontroll) och eftersom när han undersöker mina ögon utvidgar bada pupillerna sa gör det att jag ser suddigt i flera timmar efterat. Därför sa maste jag alltsa vara kvar i stan i nagra timmar innan jag kan ta bilen och aka hem igen.

Jag var alltsa "tvungen" att stanna kvar och ga i affärer i nagra timmar idag.

Men jag var riktigt duktig och handlade inte alls speciellt mycket. Bara lite böcker till barnen, nagra krämer och ja okej da ett linne, en t-shirt och en tröjja pa Esprit! Men kläderna var i alla fall pa rea!

Nu har jag bara hunnit hälla i mig en kopp kaffe och vilat mina fötter i nagra minuter och maste snart iväg och hämta barnen i skolan.

Inga kommentarer: