onsdag 8 maj 2013

BÄTTRE. SHOPPING.


I dag madde jag äntligen bättre igen, vilket var tur eftersom jag och tjejerna skulle ut pa stan och shoppa. Det blev en sväng bade ner till stan och till CAP3000 och vi kom hem med en hel del kassar.








Bianca blev lycklig att äntligen fa besöka den nya Hollister-butiken i Nice!


Emma blev lycklig över att fa en glass!


Emma behövde ett par nya ballerinaskor.

Och vad gäller arets sommarsandaler sa har vi alla tre hakat pa trenden med tropeziennes, sandalerna som har sitt ursprung i St Tropez.

Biancas.

 Emmas.

 Mina.

 Biancas nya bikini.

Och Biancas nya skolväska.

I morgon blir det mer shopping, dock inte lika rolig men minst lika nödvändig. Da handlar det om att fylla upp kylskapet.

8 kommentarer:

Channal sa...

Åh så mysigt med shopping till sammans med dina döttrar! Så mycket fint ni fick med er hem! Det skomärket ska jag lägga på minnet!

Haha, din dag är lite motsats till min dag ;-) Ingen orientering o inga sniglar! Hoppas chocken har lagt sig! Se mitt inlägg som KBT!!

KRAMAR!!

Miss Marie sa...

Skönt att du mår bättre!

Vad mycket fint ni hittade! Superfina sandaler!

eastcoastmom sa...

Bra med givande shopping. Gillar sandalerna jättemycket, ska spana efter liknande här i Madrid.

Annika sa...

Trevligt med shopping och bra resultat därtill.
OCH du, vilka vackra bilder du tagit.
Gillar verkligen den med staketet!
OCh ni är fina.
Skorna är inget för mig :-) (fotfobiker, du vet)
Men jag förstår att många älskar dem!
Kram!!

Sis sa...

Snygga skor, alla tre!! Och Bibi fick en ny väska, har hon slitit sönder den förra :) Vilken jätte fin bild på dig! Kramis C

Martina sa...

Channal-
Ja vi hade en jättemysig dag tillsammans!
Haha, orientering är väl okej, men det är absolut inte sniglar. Jag ryser bara av ordet.
Kramar

Miss Marie-
Ja det är mycket bättre, men inte helt hundra ända...
Sandalerna kommer vi att fa mycket användning av!
Kramar

Eastcoastmom-
Verkligen! Har ingen aning om i fall de finns utomlands ocksa.
Kramar

Annika-
Ja det var bade en mysig och fruktsam shoppingtur!
Roligt att du tycker om bilderna!
Jasa, sandaler är inget för dig!
Kramar

Sis-
Ja nu börjar ju sommaren komma sa det behövdes nya sandaler!
Ja, Biancas förra väska har gjort sitt sa det var dags för en ny.
Tack, det är Bianca som har fotat!
Kramar

Mam sa...

Så jättefina alla sandaler ser ut och Bi:s nya väska också. Kram

Martina sa...

Mam-
Ja det behövdes nya sandaler nu! Och en ny väska till Bianca.
Kramar