torsdag 23 maj 2013

NJUTER AV SOLEN FRÅN SKRIVBORDET


Idag bjuder Rivieran på ett underbart vackert väder med strålande sol och riktigt varma temperaturer. Vattnet är blått, nästan ingen vind och det hade varit en perfekt dag för att ligga och lapa sol på terrassen eller kanske till och med lägga sig nere vid poolen.

Men jag kommer tyvärr att göra varken det ena eller det andra för jag sitter fast framför datorn med jobb som måste göras. Så istället för att jobba på solbrännan så får jag fortsätta att jobba kort och gott och nöja mig med att titta ut på det fina vädret och det blåa havet från mitt skrivbord.









10 kommentarer:

Annika sa...

DIN UTSIKT!!
DIN!!!
Ja, jag säger inget mer...
*suck*
:-)
Kram!!

Martina sa...

Annika-
I like.
Kram

Channal sa...

Vilken utsikt! Du bor i paradiset... så underbart!!

KRAMAR!! Anna

Liz sa...

Fina foton som vanligt! Vilken harlig bla farg. Jag ar ju liiiite avundsjuk pa dig som har pool pa omradet- gissa om jag skulle onska att vi hade det har i varmen...
Stor kram

Anna-Lena sa...

Hej!

Jag skriver här så slipper vi ta upp Maries hela kommentarsfält! =)

Jag bor i Mougins utanför Cannes! Gift med en fransman, har bott här sen 2003 med ett undantag på 2,5 år då vi flyttade till Sverige, så ungefär 8 år totalt.

Vilken vacker utsikt du har!

Martina sa...

Liz-
Ja havet är fantastiskt och jag kan aldrig se mig mätt på det!
Ja ni skulle verkligen behöva en pool! Nerkyld kanske till och med?!!
Kramar

Anna-Lena-
Ja men då är vi ju verkligen grannar!! Vad kul! Ska titta in hos dig också.
Kramar

Sis sa...

Själv stirrar jag ut på en parkering på jobbet.... inte så exklusivt där inte haha! Kram C

Martina sa...

Sis-
Ja men du har ju fashionabla Sigtuna i närheten! Det är ju inte illa!
Kramar

Charlie sa ... sa...

Din utsikt - to die for!!!

Kram
Lotta

Martina sa...

Lotta-
Svart att tröttna, eller hur?!
Kramar