onsdag 29 maj 2013

NU HAR SOLEN GÅTT NER


Dagen startade med att jag energiskt började storstäda här hemma (eh...?!) men det avbröts efter en stund då jag fick en galet ont i magen och mådde riktigt illa, hm...?! Man skulle kunna tro att jag gjorde det med flit.

På eftermiddagen kunde jag i alla fall åka iväg med Bianca och hennes kompis till gymet för lite träning och Zumba-dans för tjejernas del.


Nu har solen gått ner över la Côte d'Azur men för en stund sen såg det ut så här, dramatiskt mörka moln åt ena hållet och klar lite rosa-aktig himmel över Medelhavet.

3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Så vackert, även när solen gått ner!

Kram

Lotta

Annika sa...

Hoppas att du känner dig bättre nu.
Magvärk o illamående är sååå nedtagande.
Men solnedgångar ÄR strålande.
Din utsikt så topp!
Kram!!

Martina sa...

Lotta-
Ibland är ju kvällssol det allra vackraste!
Kramar

Annika-
Jo tack, idag är det mycket bättre. Jag tror nog att det är tabletterna som jag äter som spökade lite igar.
Kramar