tisdag 7 maj 2013

LANGHELG. FÖR VISSA.


Tva helgdagar, 8 maj och Kristi Himmelfärdsdag, i samma vecka gör att det blir en extra lang helg den här veckan. För vissa i alla fall.

Emma är den som är lyckligast lottad. Hon slutar redan klockan 11.30 idag och har alla dagar ända fram tills mandag ledigt!

Bianca slutar klockan 12.00 idag och med undantag för fredag sa har hon ocksa ledigt ända tills mandag.

S jobbar alla dagar precis som vanligt. Och för mig blir det inte sa stor skillnad heller. Markservicen stannar ju inte upp bara för att det är helgdag och dessutom sa har jag mycket jobb som ligger och väntar. Men visst, det blir i alla fall nagot lugnare vad gäller hämtningar och lämningar.


Vet inte hur det ser ut för er, men jag önskar alla som har turen att ha langhelg en riktigt skön och härlig helg!

5 kommentarer:

Annika sa...

Nemas långhelg på denna sida Atlanten inte.
Här är det vanlig vardag med stor V som gäller.
Njut av KRHF. I wish!!!
Kram!!

Channal sa...

Skönt!! Jag slutar ett imorgon! Ledigt tors fredag här! Jag o mannen åker till Barcelona!!

KRAMAR!! Anna

Martina sa...

Annika-
Jasa inget ledigt alls?!
Ska försöka njuta sa mycket jag kan, bara min segdragna monsterförkylning försvinner sa.
Kramar

Channal-
Ah vad najs med Barcelona! Vad avis jag blir! Hoppas att ni far det underbart!
Kramar

Liz sa...

Har ar det ju bara vanlig helg, alla dessa helger under varen finns ju inte har. Dock sa har vi ju mors dag har pa sondag, sa lite festligt blir det ju har ocksa, och Chris har ledig helg, sa det ser vi fram emot!

Hoppas att ni har lite kul planerat om inte bara att ta det lugnt och kurera dig ordentligt!
Kramar

Martina sa...

Liz-
Ja ni brukar oftast ligga lite före vad gäller mors dag. Hoppas att ni far en riktigt mysig mors dag tillsammans hela familjen!
Kramar