fredag 3 maj 2013

FLASHBACK FRIDAY - SVERIGE APRIL 2013


Dagens Flashback Friday far bli nagra bilder som jag tog för knappt en vecka sen da vi fortfarande var i Sverige.

Motivet har ni sett förr. Det är fran min hemstad där jag växte upp och dit jag idag med glädje aterkommer sa ofta jag kan. Varje gang jag är i Sverige blir det manga promenader och löprundor längs den här sjön. Och oj vad mycket minnen som kommer upp i mitt huvud när jag andas luften här. Och det är omgivningar som ger mig bästa energikicken. Behöver jag säga att jag älskar det här stället?!




















Nästa gang jag är tillbaka här sa räknar jag med att det är betydligt grönare och med lite tur kanske även lite varmare.

6 kommentarer:

Annika sa...

Jag förstår att det blir många rundor där.
SÅ vackert!!
SÅ blått pch så rofyllt.
Jättefint är det.
Snart får du gå där igen, i sommar.
Kram!!

Saltistjejen sa...

Fantastiakt vackra vårbilder! Tidig vår. Just då allt liksom bara ligger och väntar på att explodera. Underbart!
Kram!!

Liz sa...

Jattefina foton. Harligt att kunna promenera/springa i dessa omgivningar!
Kramar

Martina sa...

Annika-
Ja det är verkligen ett underbart ställe. Längtar redan tillbaka!
Kramar

Saltistjejen-
Ja jag sag stor skillnad under de tva veckor som vi var i Sverige!
Kramar

Liz-
Tack. Jag det är en lyx!
Kramar

Mam sa...

Vilka jättefina bilder från vårt smultronställe där vi hämtar mycket kraft och lugn! Puss

Martina sa...

Mam-
Det är verkligen ett smultronställe!
Kramar