måndag 27 april 2009

FINT BESÖK PA VÄG


Tänk vad mycket lättare det är att stiga upp ur sängen pa morgonen när det redan är ljust ute och solen skiner, än när det första man hör när man vaknar är smattret av regn pa taket och man känner att det blir kallt sa fort man sticker ut lilltan ur täcket.

Men trots dessa "svara förhallanden" sa var jag trots allt motiverad att stiga upp snabbt imorse för om knappt tva timmar ska jag sta pa flygplatsen och hämta mamma och Leif! Det var tre manader sen vi sags sist sa det ska bli jättemysigt att se dem igen.

När jag hämtat upp dem pa flygplatsen aker vi direkt till St Tropez till sessorna och mamie (min svärmor) och hoppas pa att huset fortfarande star kvar och att mamie inte kollapsat.

Jag hoppas pa att kunna blogga fran St Tropez, men med den erfarenhet man har av teknikens under, sa kan man ju aldrig vara riktigt säker. Sa hör ni ingenting fran mig pa ett tag sa betyder det inte att jag redan gett upp bloggen, utan bara det att jag inte kan koppla upp mig. Men vi haller tummarna pa att det ska fungera!

Inga kommentarer: