måndag 20 april 2009

GRATTIS MAMMA

Som sagt, nu är det pasklov här och i morse skulle barnen ha börjat i tennisskola, men just da vi akte iväg sa började det regna här sa det blev ingen tennis. Nu pa eftermiddagen är det naturligtvis bla himmel och solsken igen...hoppas att det haller i sig tills i morgon!

Sa vad gjorde vi da da? Jo vi akte till CAP3000 (igen) för att byta en leksak som Emma köpte i Disney-store i lördags, men som gick sönder redan innan vi kommit hem.

Sen gick vi till SFR (franskt mobilabonnemang) för att höra vad det finns för olika möjligheter om man vill ha mobilt internetabonnemang. Nästa vecka aker vi ju till St Tropez och där har vi ingen fast internetanslutning sa om jag ska kunna blogga därifran maste jag ju ha ett mobilt internetabonnemang. Än sa länge känns allt det här ganska flummigt sa vi far väl se om det blir nagot eller inte. Om det är nagot som förstar sig pa det här far ni gärna komma med tips och rad!

Pa eftermiddagen var det dags för läxläsning igen och lite senare kom Biancas klasskompis över med det som hon hade missat i torsdags och fredags da hon var sjuk. Efter läxorna blev det tid för lek.

Nu har jag just lyckats fa in barnen efter att ha lekt som galningar ute i parken!

Sist men inte minst, vill jag säga GRATTIS än en gang till min kära mamma som fyller ar idag! Det är trakigt att vara sa langt borta sa att jag inte kan vara med och fira dig idag, men samtidigt är det lite tur ocksa för jag har inte "hunnit" köpa nagon present ännu!

Grattis till världens bästa mamma!

1 kommentar:

Anonymous sa...

Hej!! Stora grattiskramar aven fran Liz och Cassandra i Kansas!!