lördag 18 april 2009

TEKNIKENS UNDER?!

Det här blir mitt första klagoinlägg!

Fy sjutton sa krangligt med att lägga in bilder i inläggen! Bilderna hamnar ju inte alls där man tror att de ska hamna. Jag vet inte hur manga ganger jag fick göra om det och ända sa blev det ju inte alls sa som jag ville att det skulle se ut. För att inte tala om hur mycket tid det tar!!! Man kan verkligen bli galen för mindre.

Men kanske kan det ocksa vara sa att jag inte riktigt kan det här ännu?!

Övning ger färdighet...?! Vi far hoppas starkt pa det.

1 kommentar:

Anonymous sa...

Hej Gumman! Valkommen till blogglivet!! Kul att du nu antligen har bestamt dig!! Vad duktig du har varit och fixat statestik, etiketter etc etc..!! Imponerad! Har kommer jag kika in ofta!! Forresten, tank sa kul att efter alla ar har jag aldrig sett nagra kort fran dar du bor, och nu fick jag iallafall utsikten - vilken inte var att sticka under stol med!! Jattekul Martina, lycka till i fortsattningen!! Och som sagt, foton och att lagga in dom sa att dom hamnar dar man vill = frustrerande!! Massor av kramar!! Liz