lördag 25 augusti 2012

MATTIPS


Här kommer tva mattips som inte har nagonting alls att göra med varandra, men som är galet goda var och en för sig och som vi/jag har pippi pa just nu.

Jag och barnen är ju stora ketchup-älskare, men lite kräsna sadana. Heinz är the one and only, det finns ingen annan ketchup som ens kommer i närheten av den.

Nu har vi hittat en variant av den vanliga tomatketchupen, nämligen Heinz Tomato Ketchup med Balsam Vinäger. Sa god! Den har en starkare lite rökigare karaktär än den vanliga ketchupen och är jättegod till kött.



Mitt andra tips är en choklad som jag knaprar pa just nu, Lindts Fleur de Sel (Sea Salt). Choklad och salt later som en väldigt märklig kombo men det är faktiskt jättegott!


 Alla bilder fran google.

3 kommentarer:

Sis sa...

Nej den där chokladen var faktiskt inte alls god tyckte jag. Lägger till den på listan över "konstiga saker syrran gillar". Du och dina mazariner...

Martina sa...

Sis-
Oj da, har du en san lista?! Ocksa. Det är ju inte den enda listan du har!!

Sis sa...

Haha ja listor är bra!!! Har ingen lista för dina egenskaper... men min lista DEN har jag och den e bra haha. Kram C