tisdag 7 augusti 2012

MER FLYG OCH SHOPPING


Knappt hemkommen, sa var det redan dags att leta flygbiljetter igen!

Julen känns visserligen langt borta just nu, men den kommer snabbare än vad man tror varje ar! Och trots att det är sa manga som reser och far över julen sa finns det färre valmöjligheter vad gäller flygen och framför allt sämre valmöjligheter än annars, sa det gäller att vara ute i god tid om man ska fa nagra bra biljetter. Sa i förmiddags gjorde jag inte annat än att googla flighter och efter mycket letande och velande sa har jag nu sett till att jag och tjejerna firar julen i Sverige även i ar!

Sen tog jag och tjejerna en sväng till Cap3000 där vi letade (och hittade) tva nya BH-ar till Bianca och lite annat smatt och gott.

I hyllan pa Lafayette Gourmet satt det en liten söt gubbe!
Det blev en spansk lunch för var del, vid 15, och sen sa har jag städat lite här hemma och just nu är tjejerna nere vid poolen och svalkar sig.

4 kommentarer:

Sis sa...

Vilken söt liten gubbe! Han ser såå där ledsen ut att behöva va instängd i burken, haha. Kram C

Martina sa...

Sis-
Ja visst var den söt! Inte konstigt att man är ledsen när man är instängd i en burk.
Kramar

Sis sa...

Vem var det som hittade den, du eller barnen?

Martina sa...

Sis-
Det var Emsan som sag den!