tisdag 28 augusti 2012

SAMSUNG OCH BJÖRNBÄRET


I förmiddags akte jag och tjejerna ner pa stan. Inte för att strosa omkring eller för att shoppa kläder eller annat för den delen heller. Det enda malet med var lilla utflykt var att hämta hem de tva mobiltelefoner som vi hade tittat ut i förra veckan. En till S och en till Bianca.

Emma tittade pa söta katter i ett skyltfönster.
Jag lyckades fanga nagra vackra fasader i stan.
Fler fasader.
Och här är det nagon som lyckats fanga mig pa bild ocksa.
Lyckliga Bianca med sin nya BlackBerry i handen!
Ah som hon har längtat efter den här telefonen. Nu gäller det bara att lära sig BlackBerry och alla dess funktioner och finesser ocksa.
S fick en vit Samsung. Inte sa tokig den heller.
Om jag och Emma är avis? Ja, men bara lite. Jag har ju svart att byta bort min halvfungerande telefon eftersom den har en ovanligt bra kamera och Emma hon vill ha en rosa telefon. Förstas. Men det far vänta ett ar till. Tills inträdet i högstadiet.

2 kommentarer:

Mormor sa...

Grattis Bianca. Jag förstår lyckan hon känner efter att ha sparat och bara önskat pengar i födelsedagspresent till just denna telefon. Grattis igen från Mormor!

Martina sa...

Mormor-
Ja, Bianca är jättelycklig för sin ny telefon!
Kramar