onsdag 13 mars 2013

FÖDELSEDAGSMIDDAG


Igar kväll fick jag världens finaste och godaste födelsedagsmiddag. Som dessutom var en total överraskning.!

Vid 18-tiden igar kväll blev jag utkörd bade fran köket och matrummet och blev totalförbjuden att ga ut fran sovrummet där jag snällt fick sitta och vänta. I nästan tva timmar höll Bianca och Emma pa att stöka och böka och allt efter hand började det att dofta allt ljuvligare fran köket. När jag äntligen fick komma ut igen möttes jag av ett jättefint dukat bord och en väldigt god middag serverades! Pa menyn stod det avokados med skagenröra, stekt potatis och en tonfiskssallad och till efterrätt fick vi chokladkakan som Emma bakat under eftermiddagen.

Det var första gangen nagonsin som jag helt lämnat köket till tjejerna och de hade verkligen varit duktiga och allting smakade supergott! Det var utan tvekan den bästa tänkbara födelsedagsmiddagen jag kunde fa!

Mina fina duktiga tjejer som gav en san fantastisk överraskning pa min födelsedag.
Fint dukat med blomma och allt!




Och inte nog med denna goda överraskningsmiddag, jag fick även ett jättefint halsband fran Swarovski av S och till det matchande örhängen av barnen i present!



Och till sist, men verkligen inte minst, sa blev jag gratulerad fran bade vänner och familj per telefon, mail, skype, facebook... och det värmer verkligen i hjärtat och betyder enormt mycket för mig.

Behöver jag säga att det var en perfekt 40-ars dag?!

9 kommentarer:

Miss Marie sa...

Wow, vilken lyxig födelsedagsmiddag! :) Kul att dina tjejer är så stora att de kan laga mat själva! ser riktigt mysigt o gott ut!

Sahra sa...

Låter som en perfekt födelsedag. Superfin present av mannen.
Kram

Liz sa...

Vad harligt! Sa roligt att dom ville gora detta sjalva och det blev ju jattebra, skagenrora och allt! Sa gott!! Och vilken fin kaka Emma bakat, jatteduktigt.

Dina paket var ocksa verkligen jattefina fran S och tjejerna!!

Stor kram!

Channal sa...

GRATTIS i efterskott!

Vilka söta och fina döttrar du har! Bästa presenten att få känna sig speciell och fägnad!

Vilka vackra smycken... lyckliga du!

KRAM Anna

Saltistjejen sa...

Vilken underbar present!! TÄNK att få en sådan middag av sina barn! WOW! Imponerad är bara förnamnet.
Här lär jag väl Kanske Kanske kunna få något liknande den dag jag fyller 50...! ;-)
Otroligt vackert halsband också. Och örhängen!
Grattis igen! Men till dig för din fina familj!
KRAM!

Martina sa...

Miss Marie-
Ja det var bade lyxigt och gott!
Kramar

Sahra-
Det var det! Hade inte kunnat tänka mig en bättre födelsedag.
Kramar

Liz-
Ja, de var sa söta och minst lika förväntansfulla som jag! Och de hade verkligen lyckats jättebra med all mat!
Kramar

Martina sa...

Channal-
Tack!
Ja de ordnade verkligen en perfekt födelsedag för mig!
Kramar

Saltistjejen-
Tack! Ja som sagt, jag blev verkligen firad pa bästa tänkbara sätt, med god mat och fina presenter!

Haha, ja men det skulle väl vara en härlig 50-ars present?!
Kramar

Sis sa...

Inte illa!! Vad fint de gjort och vilka fina smycken du fick! Stor kram till dig

Martina sa...

Sis-
Jag de hade verkligen gjort jättefint och maten smakade supergott! Och jag älskar de fina smyckena. Kunde inte ha blivit en bättre födelsedag!
Kramar