tisdag 12 mars 2013

FYRA NOLLA



Jepp, idag fyller jag fyra nolla. Stort steg. Man gar över fran ungdom till vuxen. Eller hur var det?! En del säger att man blir tant.

"Hur känns det?", är fragan som jag far hela tiden.

Det känns bra faktiskt. Visst känns det lite märkligt, overkligt pa nagot sätt. Men det är ju bara en siffra. Det är ju ingenting som paverkar hur man är eller hur man känner sig i sitt liv. Jag tycker att det är en ganska bra alder faktiskt. Eller det är väl rättare sagt sa att när man har natt 40 sa har man kommit till en ganska bra fas i sitt liv. Lite sa känner jag i alla fall.


Tack snälla mamma för en underbart vacker blombukett!
"Hur ska jag fira?" är det manga som undrar. Jag är ju vanligtvis inte sa mycket för ett stort firande av min födelsedag och idag blir inget undantag. Det blir bara lite extra mys tillsammans med familjen här hemma.

Lite extra bortskämd kommer jag dock att bli eftersom Emma, som är hemma fran skolan idag da hennes fröken är sjuk och de inte har nagon vikarie, har lovat att helt själv baka en kaka at mig. Och i kväll är det Bianca som star för middagen. Lyxigt med stora tjejer!

Och den skönaste av alla presenter fick jag av mamsen under var semester pa Maldiverna, en fantastiskt skön och avslappnade massage pa hotellets spa!

Sämre utsikt kan man ju ha när man far masage!


Vad kan man mer begära för ett perfekt 40-ars firande?!

9 kommentarer:

Miss Marie sa...

Hipp hipp hurra! Hoppas du får en finfin dag!

eastcoastmom sa...

Massor med grattis!

Annika sa...

Grattis, och jag fyller 4-7 denna 12 mars!
Vi delar dag :-)
40 känns det som om jag just fyllde.
Otroligt vad tiden går!
Här hos mig pissregnar det!
Hoppas det är bättre hos dig.
Kram!!

Sahra sa...

Stort grattis på födelsedagen. Hoppas du får en härlig dag
Kram

Martina sa...

Miss Marie-
Tackar!

Eastcoastmom-
Tack!

Annika-
Häftigt att vi har samma födelsedag! Nu kommer jag alltid att komma ihag när du fyller ar!
Ja du, tiden rusar verkligen iväg. Jag som just vant mig vid att vara 30-nagonting!
Vi har faktiskt haft en härligt solig dag idag!
Stora kramar

Sahra-
Tackar!

Liz sa...

Alskade vannen, aven har vill jag lamna ett avtryck och saga stort grattis. Sa glad jag ar att idag kunna fa prata med dig och att vi har nagot sa fantastiskt roligt att se fram emot!

Jag ar sa otroligt lyckligt lottad att fa kalla dig min van!!

Karlek till dig,
Stor kram!

Sis sa...

Grattis grattis till dig min fantastiska syster!!! Var så härligt att se dig så glad i väntan på dina tjejers överraskning och de var så fnissiga och gulliga ute i köket!!
Massa kärlek, älskar dig!!
Puss och kram

Lotta i USA sa...

GRATTIS fina Martina!! Vilken ljuvlig bukett! Hoppas du haft en underbar dag.


Stor kram!
Lotta

Martina sa...

Liz-
Tack fina du för ditt samtal och omtanke pa min födelsedag!

Jag ser verkligen fram emot att äntligen fa träffa dig i sommar igen. Ah vad jag längtar!

Stora kramar


Sis-
Tack sa jättemycket för all uppvaktning igar!

Jag tjejerna var sa söta och de lagade mig världens bästa födelsedagsmiddag!

Längtar tills vi ses igen!
Massor med kramar


Lotta-
Tack snälla du. Jag det var den bästa tänkbara födelsedagen!
Stora kramar