onsdag 20 mars 2013

INGEN VÄNTAN PA VAR PA MEDHUFUSHI (MALDIVERNA)


Det här med varen verkar ju vara mission impossible i ar. Sa nu tycker jag att vi struntar i varen tills den behagar komma och under tiden slänger jag in nagra fler bilder fran var semester pa Maldiverna i stället! Där behöver man minsann inte ga och vänta pa nagon var.





Vi hittade en väldigt stor och vacker snäcka i vattenbrynet. Efter att ha tittat pa den ett litet tag sa lät vi den självklart fortsätta sitt liv i vattnet igen.

Ser ni babyhajen vid sidan om Emmas högra arm?






Lite överallt star det vattenkärl sa att man ska kunna svalka fötterna pa de brännheta bryggorna.


Även Emma gillar att fotografera allt mellan himmel och hav!




8 kommentarer:

Sis sa...

Åååååå imorse ven snön kring huvudet på mig och det var sååå blåsigt!! Ser magiskt ut och jag riktigt känner värmen och hur underbart ni hade det!!! <3 Kram C

Channal sa...

Vilken underbar semester! Vilket paradis!! Älskar det turkosa!
Tack för värmen... KRAM Anna

Lotta i USA sa...

Så läckert!! Paradis!!

Tack för det här vackra...och jag är mentalt där just nu!

KRAM

Saltistjejen sa...

Underbart underbart underbart!!!!
:-)

Martina sa...

Sis-
Det är sa skönt att ha varit pa solsemester mitt i vintern! Speciellt när varen aldrig tycks komma.
Kramar

Channal-
Älskar du turkost sa är Maldiverna THE place to be!
Kramar

Lotta-
Snart kommer det mer bilder fran Maldiverna sa att du kan halla dig kvar där borta!
Kramar

Saltistjejen-
Say no more!
Kramar

Annika sa...

UNDERBART!!!
SÅ otroligt fina färger!!
ÅÅÅÅÅ.
Jag vill bara dyka in i de där bilderna och vara där.
MEEEER!!!!!!
Ska kicka upp dem nu och titta och njuta.
Kram!!

Martina sa...

Annika-
Ja färgerna där borta är fantastiska!
Snart kommer fler sa du kan fortsätta att drömma dig bort!
Kramar

Liz sa...

Har igen tittat igenom dina underbara bilder och dromt mig bort lite. Sa fint och sa harligt langgrunt!

Njuter och ser fram emot fler!!

Kramar