måndag 4 mars 2013

TILLBAKA


 I lördags eftermiddag var det, tyvärr, dags för oss att lämna paradiset.








Flera flyg senare landade vi pa fransk mark igen igar morse.

Hej da värmen, hej da bikinis, hej da no stress.
Välkommen tvättberg, storhandling, skjutsande av barn, jobb...vardag.

Och tillbaka till bloggen och bloggläsandet!

Men det kommer nog att ta ett tag innan jag är riktigt tillbaka till det vanliga igen. Just nu fightas jag med bade tvättberg och jetlag och försöker bäst jag kan att ta mig ur ingenmanslandsbubblan och ta mig tillbaka till civilisationen igen.

Och självklart kommer jag att bildbomba med stort B. Men även där kommer jag att behöva lite tid. Drygt 2000 bilder är inget man sorterar i en handvändning.

Men ett som är säkert är att vi har haft tva fantastiska och helt underbara veckor pa Maldiverna!

6 kommentarer:

Miss Marie sa...

Ser vääääldigt härligt ut! Förstår att ni trivdes där! Längtar efter fler bilder! :)

Lotta i USA sa...

OMG...två veckor!!!! I paradiset...!

Jag längtar också efter dina bilder!

Välkomna hem, ta det lugnt och ta den tid du behöver. Förstår om det är en stor omställning!

KRAM
Lotta

Saltistjejen sa...

Välkommen hem igen!
Men jag förstår om du vill vara kvar i bubblan ett tag till. :-)
Kram!

Annika sa...

Underbart!
Underbart.
Ser fram emot bomber med stort B!!!
Ibland är det bara så himla skönt att få ett brejk från bloggvärlden.
Jag vet precis hur det känns.
Stanna du kvar i bubblan ett tag tills fram till att du är redo.
Det ska bli så roligt att se alla bilder sen från de ljuvliga öarna.
Välkommen tillbaka!!
Kram!

Liz sa...

Harligt att hora att du ar tillbaka vannen! Blev glad nar jag sag FB att du ar hemma igen. Stannar din mamma kvar lite till hos er eller flyger hon hem till Sverige snart?

Hoppas att ni alla kunde vila ut och mysa ordentligt. Ser sa fram mot bilder, bara dessa fran detta inlagg gor ju att man langtar.

Har saknat dig, hor av dig pa skype nar du har lust och tillfalle, ingen stress.

Kramar till er alla!

Martina sa...

Miss Marie-
Ja, det var väldigt härligt!

Lotta-
Tack!
Ja det tar ett tag att komma tillbaka...
Men jag lovar att komma med en massa bilder sa smaningom.
Kramar

Saltistjejen-
Tack!
Jo jag skulle gärna stanna i min bubbla ett bra tag men vardagen väntar inte.
Kram

Annika-
Tack!
Ja det var riktigt skönt med ett totalt break fran bloggar, dator, nyheter...ALLT!

Men jag lovar en massa bilder sa fort jag är ute ur bubblan och framför allt sa snart jag har hunnit ifatt lite här hemma.
Kramar

Liz-
Tack!
Ja, det har varit sa skönt och vi har verkligen vilat och kopplat bort allting!
Sa fort jag hinner och orkar vara uppe lite längre pa kvällarna sa hör jag av mig pa skype!
Kramar