tisdag 5 mars 2013

TRÖTT OCH TOMT


Inte bara det att jag är trött pa grund av jetlagen som fortfarande sitter i kroppen men i natt höll dessutom stormen, som bokstavligt höll pa att slita av taket fran var terass, mig vaken vaken i flera timmar.

Jag haller tummarna för att stormen försvinner snabbare än vad som är sagt sa att vi far behalla taket och sa jag far lite mer sömn.

Förutom att jag fortfarande försöker att komma i kapp här hemma sa har jag idag även skjutsat mamma till flygplatsen som efter tre veckor tillsammans med oss nu akt hem. Det känns tomt här hemma och vi saknar henne redan. Som tur är sa ses vi ganska sa snart igen!

Pa kvällen akte jag med Emma till barnläkaren för en koll av hennes öra som hon haft lite ont i under semestern. För mycket med huvudet under vattnet antagligen. Men nu sag det bra ut igen sa det var skönt.

Nu är det dags för sängen!

Det blir ett bildlöst inlägg da min Mac ater igen är full och jag maste rensa innan jag kan fa in nagra fler bilder.

2 kommentarer:

Lotta i USA sa...

Skönt att ni ses snart igen, förstår om du känns att säga hej då efter så lång tid. Härligt att ni haft en sådan lång semester ihop!

Längtar efter dina bilder!

KRAM

Martina sa...

Lotta-
Det är alltid lättare att skiljas at när man vet att det inte är sa langt tills nästa gang man ses! Men visst blir det lite tomt ända.
Ja jag lovar att det kommer att komma alldeles en massa bilder men det tar nog ett tag innan jag hinner fa in dem pa datorn och sortera dem lite.
Kramar