lördag 23 mars 2013

WIND OF CHANGES


Bild lanad fran google.
Nu har jag suttit ett antal timmar och pillat med min bloggdesign. Igen. Det är ju inte första gangen som jag försöker mig pa att göra lite förändringar pa min blogg. Men varje gang är det samma historia. Det är bra mycket svarare än vad jag tror, jag googlar tips och rad i timtal, jag är galet petig och velig vilket gör att jag aldrig kan bestämma mig och blir färdig utan det slutar alltid med att jag lägger ner allting.

Men nu sa, är det snart dags för förändring!

Ny blogg? Nej, samma blogg med en nagot förändrad design. Framför allt för att jag ska kunna fa in större bilder.

När? Väldigt snart. Bara nagra finjusteringar till, sen sa.

Om jag är nöjd? Nja. Jag är nöjd över att äntligen kunna lägga in större bilder vilket var huvudsyftet med det hela. Men vad gäller designen sa finns det sa klart mycket kvar att ändra och pilla med. Men det har jag tyvärr varken tid eller kunskap till sa jag far nöja mig med de sma förändringarna som jag har lyckats astadkomma.

Sa hall utkik för min lilla bloggdesignsförändring som snart kommer upp!

6 kommentarer:

Lotta i USA sa...

Roligt!!! Jag håller utikik ;))
(Har haft så mycket de senaste veckorna, men hoppas jag ska vara mer "back to normal" snart )

KRAM och trevlig helg!

Lotta

Martina sa...

Lotta-
Ja hall utkik!
Hoppas det lugnar ner sig lite för dig nu och att du kan njuta av helgen!
Kramar

Channal sa...

Så spännande! Ska bli kul att få se resultatet!
KRAM Anna

Martina sa...

Channal-
Ja du, jag hoppas att du kommer att gilla det!
Kramar

Saltistjejen sa...

Oj vad duktig du är som sitter och fixar med det själv!!! Själv kör jag bara Bloggers mall och jag orkar typ aldrig ändra till ngn annan heller hahaha!
Blir spännande att se din nya så småningom!
Kramar!

Martina sa...

Saltistjejen-
Haha, ja det är inte direkt nagra revolutionerande förändringar det handlar om, men jag försöker med det lilla jag kan. Du far snart se och döma själv!
Kramar