måndag 14 september 2009

HOS OSTEOPATEN


Hela förmiddagen gick at till att springa en massa "obehagliga" ärenden. Ja, ni vet allt sant där som man drar sig för att göra och hela tiden skjuter upp till nästa dag. Men nu är det gjort och det känns skönt! Fast, okej da, sprang gjorde jag väl inte direkt men...

Ryggen gjorde fortfarande ont och var väldigt stel men pa eftermiddagen, lagom tills det att jag hade min tid hos osteopaten (Har ingen aning om vad det kan heta pa svenska? Kiropraktor? Napprapat?), sa kändes det mycket bättre igen.

Osteopaten drog i benen, armarna och i hela kroppen bade hit och dit sa att det bokstavligen knakade i mig. Sen gjorde han samma sak med huvudet och sa att jag hade väldigt spända muskler i nacken och övre ryggen. Och när jag berättade att jag ibland har migräner som gar fran huvudet ända ner till skulderbladen sa sa han "Ja, det förvanar mig inte!"

Nu hoppas jag pa att det han gjort ska hjälpa! Ska tillbaka i slutet av veckan igen.

Nu har jag just suttit och bokat tid till en hudläkare för att ta bort nagra vartor som barnen har pa fötterna och som jag inte lyckas fa bort själv.

Suck. Vore trevligt om vi kunde slippa springa hos diverse läkare ett tag nu...

1 kommentar:

Anonymous sa...

Godmorgon... eller godförmiddag för dig men jag just vaknat så godmorgon! ;)
Du kanske skulle gå lite regelbundet till osteopaten för att förebygga din migrän??? Jag har vart hos både napprapat och kiropraktor och jag måste säga att napprapaten gav mycket mer, då hade jag iofs en muskelkramp i ryggen och kunde knappt röra mig så det var riktigt smärtsamt men otroligt bra!
Hörs senare idag, nu frukost!
Kram C.