söndag 6 september 2009

VÄNNER OCH CASTING


Nästan direkt efter det att jag vaknat i morse ställde jag mig i köket för att laga mat. Vi hade nagra trevliga vänner här pa lunch idag! Det blev en italiensk meny; lasagne och tiramisù till efterrätt.

Vi hade en jättemysig dag och alla barnen lekte och var jättegulliga! Vi hann ocksa med ett litet dopp i poolen innan jag och Emsan akte ner till gamla stan för en casting pa Hotel Beau Rivage. Det var hur mycket barn (och föräldrar) där som helst och temperaturen i rummet var nog över 40 grader. Outhärdligt med andra ord, men som tur var sa gick det fort och vi kunde snart aka därifran igen.

Nu har är barnens rum städade, barnen duschade, skolväskorna packade, morgondagens outfit vald och barnen ligger och sover.

I morgon är det en ny dag!

Förresten, filmen igar var precis sadär gullig och mysig som jag hade föreställt mig! Dessutom sa utspelade den sig till stor del i NY.

Inga kommentarer: