måndag 28 september 2009

VAD HÄNDE MED HÖSTEN?


Usch, vad det är varmt här nu igen! Far man säga sa? Det later nog lite bortskämt. Men vi hade ju börjat fa lite höst här för ett tag sen. Man tog fram jeans och koftor, till och med stövlar när det regnade, alla täcken akte fram och man kunde sluta fa daligt samvete för att man var inne istället för att känna att man maste ut och njuta av det fina vädret.

Men jag vet inte vart hösten tog vägen? Jag svettades som en skinka i ugnen pa gympan i morse och när jag akte och hämtade barnen visade termometern nästan pa 30 grader. Bort med vintertäckena och fram med sommarklänningarna igen!

Men man bli i alla fall inte frestad av att göra av med en massa pengar, för vem vill shoppa kläder när affärerna är fullproppade av höst-och vinterkollektionen?!

Igar kväll tittade jag pa de tva första avsnitten fran den tredje säsongen av Gossip Girl! Gillar verkligen den serien. Väntar otaligt pa ett tredje!



1 kommentar:

Anonymous sa...

Vi är i mitten på säsong 2 :) Love it!!
Hopppas allt är bra annars i värmen/hösten... här har folk fått börja skrapa rutorna på bilarna om mornarna, dock inte vi som har garage, love that to!!
Nu ska jag plocka lite hemma, imorgon kommer svärföräldrarna och det är saker i hela bäddsoffan.
Kram C.