tisdag 1 september 2009

UT MED DET GAMLA, IN MED DET NYA


Nu är min dator just hemkommen fran sin andra avgiftingskur pa bara en manad. Det är för mycket. Nu far jag hoppas att den förblir clean ett tag...

I förmiddags städade och framför allt rensade jag och tjejerna i deras rum. Det är sant som behövs göras regelbundet. Ut med all "skit" som de samlar pa sig. Idag akte minst 5 barbiedockor ut. Jag tror aldrig jag sett dom leka med dockorna! Och alla dockkläder akte in i tvättmaskinen sa nu hänger det en massa pyttesma babykläder pa torkställningen, det var ett tag sen sist!

Pa eftermiddagen akte vi till frisören för att snygga till frisyrerna inför skolstarten!

Efter det akte vi och köpte nya blommor till barnens rum. De som barnen hade tidigare dog av sommarens värmebölja. Jag köpte mig även en ny orkidé! Nu är det bara att hoppas pa att alla nya blommor överlever lite bättre än de förra.

1 kommentar:

Anonymous sa...

VAAA har ni blommor i lägenheten??? Och inte bara den stora bakom matbordet.... jag är i chocktillstånd!!! Oj oj vet inte vad jag ska säga så det blir nog ett god natt världen sov gott! ;-)
//C.