måndag 31 augusti 2009

TYCKER OM INTE


Min dator var ju pa "avlusning" bara för knappt en manad sen men nu verkar det som att den har dragit pa sig en massa skit igen. Usch, vad trött jag blir! Jag säger som sessorna: "Jag tycker om inte!"

Virus är verkligen nagot som har en förmaga att förpesta tillvaron i livet, om det sa är svininfluensan det handlar om eller datavirus.

Idag är vi hemma om pysslar men allt sant som jag har skjutit upp hela tiden, ni vet sana där smasaker som bara blir liggandes och som man aldrig far ändan ur för att ta i tu med.

Men nu börjar barnen blir lite sugna pa att ga och bada sa det blir nog en sväng vid poolen snart.

1 kommentar:

Anonymous sa...

Det kanske är som med djur att de känner när någon inte tycker om dem eller är rädda? Din dator känner att du har en hatkärlek till den och därför krånglar den så mycket... haha!
Good luck hur som!
Kram C.