fredag 28 augusti 2009

HOME SWEET HOME

Konstigt nog sa vaknade jag och barnen extra tidigt idag.

Efter frukosten packade och städade vi, men sen hann vi även med ett sista dopp i Troppan för i ar, antagligen.

Och efter lunchen satte vi oss i bilen och styrde kosan mot Nice.

HOME SWEET HOME

Det känns verkligen jätteskönt att vara hemma igen! Det var längesen jag var sa här glad över att komma tillbaka hem fran semestern.

Nu har vi packat upp det mesta, hunnit tvätta en del och vädrat ut hela lägenheten, det var "ganska" varmt här hemma! Och det känns som en lyx att kunna ha luftkonditioneringen pa och fa lite svalka och framför allt fa slippa bli attackerad av en massa hungriga myggor.

Trots att det finns mycket att göra här hemma och att sommarlovet snart är slut sa känns det som sagt jättemysigt att vara hemma igen!

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Home sweet home! Vet precis hur du känner dig! Jag och Mr D har en helg utan någonting inplanerat... misstänker att du precis som jag undrar när hände det senast och ärligt talat kommer jag inte ihåg så det lär väl vara väldigt länge sedan :)
Ha en skön helg nu och sista dagarna innan sessorna börjar skolan!
kram sis

Liz sa...

Skont att hora att ni ar hemma igen och att ni som sagt har kommit ifran bade hettan, myggen och den "tryckande luften"! ;) Hoppas att ni far en harlig helg och dagar hemma innan vardagen drar igang pa allvar. Har har vi antligen fredag och forsta veckan i skolan ar avklarad! Ska bli skont att kunna sova lite langre imorgon, har inte vant mig vid tidig morgon annu...;) Stor kram!!